الکترونیک آنالوگ

الکترونیک آنالوگ

وبلاگ آموزشی دکتر امین زاده، ایمیل h.aminzadeh@ieee.org
الکترونیک آنالوگ

الکترونیک آنالوگ

وبلاگ آموزشی دکتر امین زاده، ایمیل h.aminzadeh@ieee.org

مدارهای مجتمع CMOS پیشرفته

پروژه پایانی درس مدارهای مجتمع پیشرفته (موعد تحویل تا روز امتحان پایان ترم) (کلیک کنید)


1- سرفصل (کلیک کنید)

2- منابع

الف - منبع اصلی: طراحی مدارهای مجتمع آنالوگ CMOS (کلیک کنید)

ب- منبع فرعی: شماری از مقاله های علمی چاپ شده (انگلیسی) (کلیک کنید)


3- اسلایدهای درسی (برای دریافت کلمه عبور ایمیل بزنید.)

(آخرین به روز رسانی 15 دی 1402) 

اسلایدهای بخش اول (کلیک کنید)

اسلایدهای بخش دوم (کلیک کنید)

اسلایدهای بخش سوم (کلیک کنید)

اسلایدهای بخش چهارم (کلیک کنید)

اسلایدهای بخش پنجم (کلیک کنید)

اسلایدهای بخش ششم (کلیک کنید)


4- ملحقات 

جدول طراحی فن آوری 90 نانومتر (کلیک کنید)

جدول طراحی فن آوری 180 نانومتر (کلیک کنید)

کیت طراحی به روش gm/ID در نرم افزار متلب 
نمونه سوالات درس طراحی مدارهای مجتمع پیشرفته (کلیک کنید)

نظرات 5 + ارسال نظر
کمالی دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 13:35

سلام اقای دکتر
لطفا در صورت امکان رمز ورود را برای بنده ارسال فرمایید تا برای تدریس درس مدار مجتمع خطی، با ذکر مرجع (نام حضرتعالی) از این فایلهای مفید استفاده نمایم. با تشکر

میثم پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 14:23

سلام آقای دکتر امین زاده ، خدا قوت.
من رضایی پور هستم. ارشد الکترونیک دارم و استخدام رسمی آموزش و پرورش هستم. اگه لطف کنید پسورد اسلاید های زیر رو می خواستم :
مدارهای مجتمع خطی
مدارهای مجتمع خطی پیشرفته
فیلتر های مجتمع
ممنونم از لطف شما

میثم شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 07:28

سلام آقای دکتر امین زاده عزیز ، من کارشناسی ارشد الکترونیک دارم و از اونجایی که کتاب تالیفی جنابعالی و جزوات شما روان و بسیار مفید و با سطح علمی عالی هستند ، لطف کرده و به gmail من پسورد فایل ها رو بفرستید که بسیار ممنون میشم.

محسن قائم مقامی پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 14:35

سلام آقای دکتر خسته نباشین

ببخشین میشه رمز فایل های دروس مدار مجتمع پیشرفته و فیلتر رو واسم ارسال کنین ممنون میشم ازتون

واقعا توضیحات و اسلایدها رو واسه فیلتر خیلی دوست داشتم

sayed mohammad ali zanjani شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 13:11

عالی ترین فایلهای آموزشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد